MUZICA , zeul meu

Muzica este o arta care exprima prin intermediul sunetelor sentimente si atitudini. Muzica poate insemna un mod de relaxare, o afacere, un mod de evadare din viata cotidiana. Pentru fiecare, muzica reprezinta ceva diferit. Muzica are trecere direct in sufletul meu. Ma exaltez, vibrez pana la ultima picatura  cand ansamblul format din muzicalitate, mesaj, personaje, imagine, stare de spirit, toate  formeaza un intreg care ajunge direct la tinta.
Iubesc muzica si imi place sa dansez. Ce poate fi mai frumos decat sa asculti muzica care te face sa vibrezi (nu toate persoanele au aceeasi sensibilitate),  sa dansezi pe ritmurile ei fericit cu cineva de care te simti atras, sa simti cum momentele s-au oprit in loc si conteaza numai ceea ce traiesti si traiti in doi. 
Sensibilitatea este un dar de la Dumnezeu, ma bucur de ea cate zile o sa am.
Am avut parte de astfel de momente in viata si toata viata le voi dori cu disperare. Esti fericit cand poti da la randul tau astfel de momente, viata nu este numai materie, daca te rezumi la materie ( bani, averi, obiecte, functii etc...) esti pierdut.
Fericiti sunt cei ce se multumesc cu putin, muzica este acel putin fara de care eu nu pot.

Important este, ca viata fara muzica nu poate exista sau fara muzica,viata ar fi o greseala  in opinia mea.