Despre mine

Cate ceva despre mine , ce gandesc si simt :

-  incerc sa nu-mi compar viata mea cu  a celorlalti , nu am idee cum poate fi viata lor;
 - evit gandurile negative sau situatiile/lucrurile pe care nu le pot controla;
 - nu fac prea multe,  incerc sa-mi cunosc limitele;
 - limitez barfa, imi conserv energia pt. ceva util;
 - experimentez visul cu ochi deschisi cand pot si vreau;
 - consider ca invidia este o pierdere de timp, am deja aproape tot  ce vreau;
 - problemele din trecut le las la domeniul trecutului;
 - viata este prea scurta pentru razbunari si "vendete ";
 - mai greu de realizat, dar sunt impacat cu trecutul meu, pentru ca viitorul sa nu-mi fie ruinat;
 - viata pentru mine este ca o scoala, invat tot timpul;
 - surad si zambesc mult, chiar prea mult, si sunt fericit ca o fac voluntar si natural;
 - consider ca atitudinea este aproape totul;